1. Definiții și termeni.
www.helpthepeople.ro este magazinul online al Asociației Help The People, cu sediul social în Str. Lamotesti nr. 2, Bl.11A, Sc.1, Ap.55 Bucuresti, Sector 4, cod postal 041027, CUI: 32137660.
Vânzător: Asociația Help The People
Client: orice persoană care accesează site-ul vânzătorului și are acces la informațiile și opțiunile oferite, fără obligativitatea înregistrării.
Cumpărător: persoană fizică, juridică sau persoană fizică autorizată, care efectuează o comandă pe site, după completarea formularului de comandă.
Site: domeniul www.helpthepeople.ro și toate link-urile aferente acestuia.
Comandă: document electronic încheiat între vânzător și cumpărător ce are ca scop, obținerea de bunuri de către cumpărător.
Bunuri: orice produs comercializat pe site, la care are acces cumpărătorul, ca urmare a înregistrării sale ca utilizator.
Contract: documentul încheiat la distanță între vânzător și cumpărător, ca urmare a confirmării comenzii plasate de cumpărător, de catre vânzător.
2. Tipuri de utilizatori
Clientul are posibilitatea de a alege între trei tipuri de conturi de utilizator, în funcție de nevoile sale.
2.1 Clientul devine utilizator ”Persoană Fizică” după ce completează formularul de pe site și nu are nevoie de aprobarea cumpărătorului.
2.2 Clientul devine utilizator ”Persoana Juridică” sau ”Afiliat” dupa ce completează formularul și primește aprobarea din partea vânzătorului.
2.3 Condițiile pentru aprobarea unui cont Persoana Juridică sau Afiliat, vor fi primite ulterior de către client, pe email sau telefonic, și pot varia în funcție de negocierea termenilor de colaborare.
3. Condiții contractuale pentru utilizatorii ”persoană fizică”
3.1 Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul este de acord cu termenii și condițiile de utilizare, pe care le regăsește în pagina „Termeni și Condiții”.
3.2 Notificarea și factura proformă primite în mod automat de către cumpărător, după plasarea comenzii, sunt pur informative și nu crează obligații vânzătorului.
3.3 Contractul se încheie pe baza informațiilor furnizate vânzătorului de către cumpărator, prin intermediul formularului de comandă.
3.4 Contractul dintre vânzător și cumpărător este considerat activ în momentul în care cumpărătorul confirmă comanda plasată de către cumpărător, prin intermediul poștei electronice.
3.5 Contractul se consideră încheiat în momentul expedierii bunurilor de către vânzător către cumpărător, prin intermediul firmei de curierat sau la ridicarea personală a bunurilor de către cumpărător din reprezentanță.
3.6 Bunurile sau cantitatea acestora, stipulată în comandă, se pot modifica de comun acord numai înainte de expedierea acestora.
4. Politica Asociației Help The People
4.1 Orice client are dreptul de a efectua comenzi pe site. În același timp, Asociația Help The People își rezervă dreptul de a restricționa accesul clientului, dacă acesta afectează în mod negativ activitatea vânzătorului, prin nerespectarea termenilor și condițiilor, prin încălcarea legii sau prin comportamentul neadecvat față de vânzător sau alți clienți.
4.2 Clientul are la dispoziție o variantă de limbă, pentru a utiliza site-ul: română.
4.3 Prețurile afișate pe site sunt exprimate in RON, pentru varianta de limbă română. Prețurile conțin TVA.
4.4 Clienții aflați la prima comandă pot fi contactați telefonic pentru confirmarea datelor.
4.5 Clienților care au în istoric un număr mare de livrări neridicate li se poate cere plata în avans de către vânzător.
4.7 Bunurile aflate la promoție, au afișat un preț special, lângă prețul normal. Vânzătorul își rezervă dreptul de a iniția sau încheia o promoție, fără sa facă un anunț în prealabil.
4.8 În cazul bunurilor comandate cu opțiunea de plată online cu cardul sau plata la livrare la curier, prețul afișat în momentul comenzii nu se va schimba.
5. Comanda
5.1 Clientul Persoană Fizică poate efectua o comandă online adăugând bunuri în coșul virtual de cumpărături și completând apoi formularul de finalizare a comenzii.
5.2 Clienții Persoană Juridică și Afiliat pot efectua o comandă online la fel ca și clientul Persoană Fizică, dar respectând termenii din contractul negociat în prealabil. De asemenea, clienții Persoană juridică și Afiliat, pot efectua comenzi și telefonic sau prin email, respectând termenii și condițiile negociate în prealabil.
5.3 Clientul consimte prin finalizarea comenzii că toate datele furnizate sunt corecte.
5.4 Prin finalizarea comenzii, cumpăratorul acceptă să fie contactat de către vânzător, prin oricare din mijloacele furnizate în formularul de comandă.
5.5 Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumparator, în urma unei notificări adresate cumpărătorului, fără vreo obligatie ulterioară a vreunei părți față de cealaltă, în cazul în care plata online cu cardul nu este acceptată de către banca emitentă sau de către procesatorul de plăți Netopia Payments – mobilPay.
5.6 Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul acceptă să primească pe email de la vânzător, factura în format electronic. Aceasta va fi atașată și fizic, odată cu livrarea bunurilor.
5.7 Pentru a asigura acuratețea datelor în comunicarea facturii, cumpărătorul are obligația să își actualizeze datele din contul personal, atunci când este cazul.
6. Reclamații și sesizări
Orice reclamație cu privire la neconformitatea produselor se face în scris la adresa de email office@helpthepeople.ro sau prin formularul de contact ce poate fi găsi pe pagina ”Contact”. Răspunsul din partea vânzătorului va fi făcut tot prin email, la adresa furnizată de către cumpărător.
7. Returnarea produselor
7.1 Conform OUG nr. 34/2014, cumpărătorul are dreptul de a returna produsele, notificând în scris pe e-mail , la adresa office@helpthepeople.ro sau prin poștă, că renunță la bunurile achiziționate, fără penalități si fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.
7.2 Bunurile trebuiesc returnate împreună cu toate accesoriile originale și cu cele suplimentare de ambalare. În caz contrar, returul va fi refuzat.
7.3 Returnarea se va face pe cheltuiala cumpărătorului și nu trebuie să depășească termenul legal de 14 zile.
7.4 Asociația Help The People va înapoia banii cumpărătorului conform legii, în termen de 14 zile de la primirea returului, în contul specificat de cumpărător.
8. Limitarea responsabilității
8.1 Deteriorarea coletelor din cauza transportului defectuos. Dacă la primirea coletului prin curier rapid sau prin Poșta Română, cumpărătorul sesizează orice urmă de deteriorare a ambalajului, acesta are obligația de a refuza primirea coletului și solicitarea întocmirii unui proces verbal de deteriorare, de către agentul curier. Acceptarea coletului deteriorat fără proces verbal, anulează posibilitatea unei reclamații ulterioare către firma de curierat.